Annas önskelista!

 SYSTEMKAMERA - det är så himla fubbigt att emma har en.skulle göra allt för att få en, &jag hoppas verkligen att tomten har lyssnat på mig iår, har nämligen önskat mig de i .. hm 3 år nu ;)
 BRITNEY SPEARS PARFYMEN - den blåa runda, som ser ut som en kristallkula , jag hade den innan men den tog slut osså har jag inte haft råd att köpa en ny.
 KAN DEE KLÄDER - emma skrev ju ett inlägg om deras kläder, så dem finns med på önskelistan fosho :)
 PIERCING/HÅL I NAVLEN - det har jag önskat mig ett tag nu, och hur fint är det inte med ett smycke på en solbränd mage, ooh lovely.
 PENGAR - fast iof , vem önskar sig inte penga. pengar och presentkort(L)!
 EN NY PLATTTÅNG - eftersom att min har gått sönder, sure jag kan ju fortfarande använda den men det lossnar hår hhihi , så det blir tunnare, inte bra.
 EN NY TELEFON- det skulle ju inte vara helt fel , men jag klarar mig nog ett tag till med den jag har nu (den suger ,men det finns så mkt annat jag behöver mer)
 JEANS - det är rätt dåligt med det nu, fast tror att jag önskar mig jeansleggins mer.
 DUBBELSÄNG - har jag allitd velat ha, bara för att jag vill kunna breda ut mig så mkt som de bara går. (tjockis)



kommer inte på något mer som jag kan skriva..
men det får räcka än så länge , endel saker behöver jag eller vill jag ha mer än de andra.

/anna

Kommentarer
Postat av: Madicken

Hahah bara jag som har en kort önskelista? :)

2009-12-01 @ 13:29:09
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: Matilda

din lista stämmer överens med min, haha. och dubbelsäng, sÅÅÅÅKLART :D

2009-12-01 @ 14:21:46
URL: http://matildaandren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0