är en liten härmapa, och härmar emma!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?  jag kommer inte på något just nu,men det va nog massor av roliga saker, jag har lärt mig sjukt mkt av året 2009.
2. Höll du några av dina nyårslöften? bli en bättre människa..? haha jodå på vissa håll. 
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? isf vuxna, men ingen som jag kommer på nu
4. Dog någon som stod dig nära? matrix..
5. Vilka länder besökte du? kroatien♥, danmark
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? det finns säkert massor..
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 12 november, sebastian(L)anna
sen a de säkert massa andra dagar med.
8. Vad var din största framgång 2009? .. vet inte haha 
9. Största misstaget? att lita på människor jag inte bord elitat på, och att jag inte tog vara på diamaterna utan letade sten.. ja ni fattar? 
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? jodå jag har varit sjuk rätt mkt, feber förkyld m.m men iget allvarligt inte vad jag kommer ihåg iaf.
12. Vad spenderade du mest pengar på? KLÄDER,SMINK, och sånt :)
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? alla glada skratt med vvännerna. 
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? 
down-jay sean                                  sebastian!
sen en tid tillbaka-mellisa horn.. :/      min ensak
himlen runt hörnet-shorty                   min ensak
min vän-fredric                                 julia!
follow me-uncle kracker                     linn!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
 jag har nog varit ledsnare.. det har kommit in såmånga känsliga saker i mitt liv, förra året va man yngre och allt var mycket enklare.
16. Vad önskar du att du gjort mer? skrattat!
17. Vad önskar du att du gjort mindre? gråtit!
18. Hur tillbringar du julen? med familjen i malmö
19. Blev du kär i år? ja ja ja!
20. Favoritprogram på TV? det va inget särskilt, typ de som var på tv:n hihi.. kollar nt alls ofta
21. Bästa boken du läste i år? SÅLD!! läste den i skolan och den va så sjukt bra.
22. Största musikaliska upptäckten? hm.. jag vet inte riktigt
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? kommer faktiskt inte ihåg hihi..
25. Något du önskade dig men inte fick? systemkamera.. då skulle det ha blivit sjukt mkt fina bilder från sommaren,men jag fick ju en nu i jul så jag är skit nöjd. + hål i navlen!
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? va med min familj och myste, sen träffade kompoisar på kvällen
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? finns säkert massor.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? haha den har varierat. men aow bättre än tidigare år ;)
29. Vad fick dig att må bra? alla vänner,familjen och massa
30. Vilken kändis var du mest sugen på? hmm.. vet inte :)
31. Vem saknade du? emma nilsson, anna nordström, och massa andra.
32. De bästa nya människorna du träffade? det går inte räkna upp,det finns så många. men alla från TC , alla i A71 ni är underbarast, +sjukt många mer. 
/ anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0