aw ..

gråter typ nu? :')))
jag älskar dig så jävla mycket anna, & allt det du skrev vet du att jag gör för dig med! du är så himla bra min ängel, jag lämnar aldrig dig! att vi fortfarande håller ihop är ett bevis på att vi likagärna kan hålla ihop hela livet. jag menar, just idag hade vi lika gärna inte pratat på flera år, vi skulle inte tänkt på varandra och vi hade inte kännt varandra. men vi har kämpat, och vi har faktiskt klarat det? jag är så sjukt glad för det. vad hade jag varit utan dig liksom? så fort jag inte är med dig är det alltid en stor del av mig som skriker av saknad, och så fort jag är med dig blir jag liksom glad hela tiden & livet blir så himla lätt liksom. hinner inte skriva mera nu, måste hinna till skolan. hihi! men du vet hur mycket du betyder för mig, du är bäst!

/ din emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0