dansuppvisning

shit vad kul vi hade idag! riktigt lyckat blev det, måste säga bra jobbat till alla dansare som var med idag, alla ni var jätteduktiga! det är en tjej som är i min ålder som kom 6:a i VM i tjeckien, är inte det fett coolt? och hon går på dansinstitutet, oh! hon och hennes partner var jätteduktiga, många solonummer. ;) här kommer dom temat på dom nummer jag var med i:
disco: tjuv & polis
hiphop: skjorta, grå mjukisar, svart linne
single ladies: svarta kläder, röda detaljer
avslutningsnummer: michael jackson

bilden togs innan jag och louise åkte :)

/ emma

_______________________________________________________________________
blev typ inga bilder :( hade ingen kamera med mig, och kunde inte ta bilder med mobilen för det var för mörkt. men jag ska försöka få tag på några, ska kolla om dom andra tog. om inte, synd om er!


Kommentarer
Postat av: nicole

måste säga att er blogg e fin!:)



den tjejen som har vart i tjeckien är såå sjukt bra!

och hon går i min klass:)

2009-12-05 @ 23:27:46
URL: http://allovernicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0