godissugen :o

förlåt för dålig uppdatering.
idag har jag varit på en dansuppvisning ,young blood
endel delar i den va lite seg men annars var den kanon.
har ingen överföringskabel här så det blir inga bilder, men jag hoppas
att det kommer några nör jag kommer hem, det krabbar med mobilen men ja får se
nu ska jag och huga snart gå till hemma kväll och köpa gooodiiiiiiisssss.
sjukt sugfen på godis nu asså.
sen äta lite, osså sticker vi till tåget och 2 timamr senare är man i växjö
skola imon då ju, hihi det var en vecka sen, känns som om
man har kommit lite efter :/
aja, jag får jobba igen mig.
hm.. skriv lite frågor nu va :)
ni är sjukt bra på det, men vi vill ha mer!
lots of love / anna!

Kommentarer
Postat av: ----

har du & sebastian haft sex?

2009-12-06 @ 16:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0