gör som alla andra! en lista :D

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? det ända jag kommer på nu är väll att jag simmat med delfiner, och det kanske jag aldrig kommer få göra igen heller.. *snyft*
2. Höll du några av dina nyårslöften? hade inga , heheh 
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? ja, eller asså två vuxna, men dom kan jag kalla mina vänner:D haha, fast inte på samma sätt, om ni fattar..?
4. Dog någon som stod dig nära? stina :(
5. Vilka länder besökte du? turkiet ♥
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? det finns säkert massor, men jag kommer inte på något nu
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 12 juni... :'''( skolavslutningen, klassen splittrades. alla grät i timmar..
8. Vad var din största framgång 2009? hum, vet inte  
9. Största misstaget? att dra igång det hela. jag vet att ni inte fattar, eller jo. en del av er.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? haha, sjuk har jag varit. kan ha varit svininfluensan, uäk.
11. Bästa köpet? alla kläder, love!
12. Vad spenderade du mest pengar på? hm.. kläder smink smycken och så? det blir ju en del om man räknar ihop allt . 
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? alla mina älskade vänner! 
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? alla på humanoid skivan, paparazzi med lady gaga, och micheal jackson låtarna (eftersom att han dog och dom har man ju hört hur mycket som helst sedan dess)
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? jag har varit superglad! :D om man räknar bort ett antal saker. 
16. Vad önskar du att du gjort mer?
 jag vet inte, jag är ganska nöjd som dt är 
17. Vad önskar du att du gjort mindre? hm, vet inte.
18. Hur tillbringar du julen? med familjen
19. Blev du kär i år? nej
20. Favoritprogram på TV? top model är kul :) annars kollar jag nästan aldrig på tv asså..
21. Bästa boken du läste i år? TWILIGHT BÖCKERNA!!!!!!!!!
22. Största musikaliska upptäckten? ehm, miley cyrus faktikst. hennes egna låtar är faktiskt riktigt bra! typ party in the USA, och dom.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? har glömt vad jag önskade mig :( haha! 
25. Något du önskade dig men inte fick? öh. hål i navlen :(((( 
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? alice kom till mig så åt vi glass och kollade på film och myste en massa. senare på kvällen öppnade jag paket av pappa och ellen ;) 
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? finns säkert mycket 
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? bättre än 2008 iaf, hahahaha.
29. Vad fick dig att må bra? vänner, musik, familj
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Edward Cullen (a).. synd att han är påhittad dock
31. Vem saknade du? en vän som jag inte snackar med längre.
32. De bästa nya människorna du träffade? finns såå många! men några av dom är Inda, Alice, Linda, Maja..
/ emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0