gråter, ryser.. är så sjukt lycklig

den femte mars ska jag och anna se tokio hotel i göteborg.
först nu kan jag fatta det, satt nyss och kollade på musikvideon till låten world behind my wall och nu förstår jag verkligen. jag ska se dom. JAG SKA SE DOM! tårarna kom och jag ryser över hela kroppen. deras musik är magisk, deras personligheter är så härliga och fantastiska. ni som dömer dom pga att bill har en annorlunda stil och sånt, har ni änns gett dom en chans? även fast ni tycker att det är helt ofattbart att jag kan gilla dom så får ni respektera det- för detta är jag. jag är trött på dom som klagar, tror ni att jag slutar lyssna på dom för att göra er nöjda? nej, riktiga vänner förstår mig och det är ingen mening men att säga 'åhh fan vad dåliga dom är jag hatar dom', för tror ni verkligen det gör någon skillnad? deras musik betyder otroligt mycket för mig, och det har ändrat mig och hur jag ser på saker och ting. jag älskar verkligen allt med dom, jag är stolt över att vara ett tokio hotel fan. så sluta klaga, punkt slut. om jag säger såhär, jag tycker bara ni är sjukt omogna och irriterande.
GO BILL TOM GEORG GUSTAV ! ♥
/ emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0