hiss & diss


julklappar - haha, älskar att få en massa saker och slippa köpa det själv! asbra ju ;)

systemkameran - gosh, skulle dö utan den nu!

knut - i håret då.. skönt & snyggt!

piercing i navlen - säger som anna, det är sjukt snyggt att ha det! hoppppas jag får det i julklapp.


min mobil - egentligen älskar jag min bebismobil, men efter vattenskadan går det inte att ladda över bilder musik o.s.v till datorn, och inte från datorn till mobilen heller :(

inga kommentarer - vi har läsare, men typ inga kommentarer? kom igen nu, kommentera mer folket!

våran design - är trött på den nu:( tycker den är för simpel och tråkig. tycker vi ska fixa ny, eller vad säger du anna?

'alltid rätt' människor - alla känner väll människor som tror att dom alltid har rätt, och sen visar sig att det är fel..? sjukt irriterande iallafall!

/ emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0