ice-cream

hej på er! åh vad mycket snö det är, kolla bara bilderna! :o ikväll var jag på typ ett 'dans-möte', svårt att förklara. vi snackade och dansade lite iallafall. och nyss va sandra hos mig och vi lekte i snön, söta som vi är! :D jag bergavde henne, vi gjorde snöänglar, sprang runt tills vi halkade och åt snö! ice-creeeam bokstavligt talat! tack för denna dagen, skolan var sjukt seg även fast vi slutade vid två, hade håltimma och började dagen med elevens val. nu vet ni vart jag hållit hus, här får ni några bilder jag fotade från min dörr! (orkade inte ta ett steg ut i snön just då).






har ni julkänsla nu? det börjar ju närma sig med storsteg!
/ emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0