irriterad

jag skrev att jag inte fattade varför våra besökare hade ökat så mycket på en dag (jag förstår nu att det var för att vi var länkade på amandavardet) men jag hade ingen blekaste aning om att vi ens va med i veckans blogg där, det var liksom anna som hade anmält oss oså. men endå får man kommentarer om att vi är tröga äckliga fjortisbloggare som inte fattade det. hur skulle jag kunna veta det liksom? jag är inte den tjejen som är van vid att få ta sånt, därför tar jag lätt illa upp. vem sätter sig och skriver sånt? jag har aldrig varit taskig mot någon i bloggen, jag har varit snäll liksom? jag älskar våra läsare, och jag vill inte få någon att må dåligt för det är det värsta som finns! och så fort man gör en videoblogg ska man klassas som fjortis, jag menar snälla?! jag är nog motsatsen. jag älskar att fjanta runt och vara barnslig och omogen, hoppa runt i korridorerna i skolan och spela in knasiga videos med mjukisbyxorna jätte högt upp! jag är bara ett barn som har en blogg så sluta hålla på.
( kommentarerna är raderade om ni undrar elelr inte hittar dom)
/ emma


Kommentarer
Postat av: nathalie

gumman, ta inte åt dej av sånt!

du är helt underbar & jag saknar dej sjukt mkt.

pusslove <3<3

2009-12-30 @ 02:07:13
Postat av: hej

emma ta inte illa upp asså alla får dumma komentarer om man är snäll elr dumm :P du är liksom den goaste människan typ:P

2009-12-30 @ 13:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0