KOLLA NER :o ja..i inlägget under!!

ser ni den fina tjejen
hon har alltid funnits där för mig,alltid!
sen första dagen vi träffades har vi varit fast,jag släpper henne aldrig hon betyder för mycket för att bara slösas bort!

älskling! du ska veta att vad du än tänker göra.om du får lust att bara gå under jorden!kommer jag dra upp dig , stötta dig & få dej tänka på det positiva! vi klarar allt .. men bara tillsammans! och utan varandra är vvi inte hela! tillsammans blir vi dom där glada tjejerna som alla vill ha . du ska veta att ingenting funkar utan dig i mitt liv ,! du är liksom skruven !vad som än har hänt mellan oss så kämpar vi alltid vidare det är så bästavänner gör de stöttar varandra i alla sorters lägen hur svårt det än blir det är de vi är till för att finnas för varandra alla har en mening med livet,min mening är att finnas för dig! och det ska jag inte svika jag kommer finnas där för dig när du har det som svårast älskling du är det bästa jag finns där, bara att ringa smsa elr komma till mig jag är alltid redo och alla minnen ja har med dig,.. åh .. det är just dig jag älskar!
finns massa mer att säga men allt de vet du redan (L)


/dinanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0