lockigt&so

sitter här och gör ett so arbete, det suger.
vi kollade på en film i skolan , scindler´s list
och nu får man nio frågor man ska skriva om filmen
och det är det arbetet betygen går på mest..
och jag kommer knappt ihåg någonting av filmen,
så när amanda kommer ska jag fråga om hon vill se den med mig
för den är tretimmar och inget man bara sätter sig ner och kollar på
så jag vet inte riktigt vad jag ska göra om ja ska låna
hekm filmen och se på den så att jag iaf vet vad jag ska skriva
för jag vill ha bra betyg på denna uppgiften. yepp
aja jagfår se vad jag gör.


om en stund kommer amanda, och vi ska fixa vårat hår eftersom att vi ska ha lockigt/vågigt imon.. dem flesta ska nog det.det va iaf någon som sa det. men men.. det är mycket skönare så slipper man tänka på om håret är rakt eller inte hihi (A) så jag lägger upp en bild imon på morgonen om jag hinner :)


pusss/Annaaaaaa

Kommentarer
Postat av: linnnn

går ej på betyget, han har redan satt dom

2009-12-17 @ 21:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0