lucia

just shake that ass bitch,
let me see what you got

hallooo, igår då..
hann inte blogga nåt, men ja sov över med amanda och vi fixade oss tillsammans för edet va lucia dagen efter, och när vi kom till skolan typ bytta man om och sånt sen va de uppvisning för några klasser, sen efter den va de paus i 20 min och typ fika sen va de uppvisning igen, sen efter 20 min igen haha, fatta att det var stressigt för jag blev verkligen yr och shit man fick dricka mkt vatten. men så va allt slut typ kl 12 så då fick man sluta, och eftersom att alla bussar var gratis i växjö , (växjö lokaltrafik) så tog vi bussen till öjaby och till skolan där , och träffade sebastian,och några andra. har aldrig varit där , men shit vilken tattar skola ,haha!
så va vi med dem till mitt tåg skulle gå, och amanda tog sin buss hem, och jag träffade hugo på stan och tog tåget te malmö med honnom. haha sov typ hela vägen till malmö , vetifan varför ag var så himla trött för när jag kom fram gick ja och la mig direkt sen en timme senare kollade jag på idol , sen snackade jag med sebastian ett tag ocgh somnade kl 11,och nu när ja vaknade är jag fortfarande trött? haha ;p aja, idag blir det förmodligen tivoli köpenhamn med familjen, ciao amigos


/anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0