lucka 13

vill du ha mjuk och len hud? TITTA HIT!
här får ni receptet på den enklaste, bästa & billigaste peelingen. du tar bara socker och smink borttagningtvål (eventuellt en vanlig mild tvål) och blandar det och skrubbar hela ansiket. ta mycket socker, så du är helt vit i ansiktet när du ska skölja av det. jag tipsade om detta på min förra blogg, men eftersom att det är så bra tar jag det igen! och det funkar verkligen, jag har testat många gånger och huden känns som en babyrumpa sen. ;)

ps. gör likadant fast på kroppen när du duschar för att få len hud överallt och inte bara i ansiktet!


Kommentarer
Postat av: S A N N E

snygg blogg :)

2009-12-13 @ 12:07:42
URL: http://sssssannes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0