lucka 24

stressa inte?
alla vet att jul dagarna är dem mest stressigaste dagarna på hela året,och att det är då man är som mest virrigast ,självklart längtar man ju till jul. men stressen beror nog på .. 'shit jag har inte köpt julklapp till brossan..' ja ni fattar men vet ni egentligen varför vi firar jul? nej nej.. inte för julklappar och tomten,eller för att äta god mat.. varför stressa upp sig inför det, julen blir väll ändå alltid mysigast om man firar den med dem man älskar och håller närmast,eller har jag fel? så snälla stressa inte ni mår inte bra av att vara så stressiga under en så lång tid ,ingen gör det.. relax people!

julen.. ja det är något vi firar för minnet av jesus födelse.. så varför stressa så hiiimla mycket inför juklappar det är ju inte det som är grejjen? vist är det mysigt oså med julklappar det tycker väll alla, men man vill väll ändå vara avslappnad och allt? jag ska inte stressa någonting idag, jag ska bara ta det lungt och tänka på att jag firar julen med dem jag älskar , ja det får bli lucka 24 .. stressa inte , det är julafton vafan;)

godjul :)
(anna..jag som skrev detta,så det kom rätt mycket om vad jag tänker göra i jul,och om vad jag tycker, men emma har nog samma åsikt)


/anna&eeeemma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0