lucka 4

hm hur ska jag börja , hej igen?
nu sitter jag här med ägg i ansiktet,
haha ja det är dagens tips,mosa ett ägg i ansiktet , SUPER :D

haha nej självklart inte.
om du kanske inte har någon ansiktsinpakning eller något hemma, eller den kanske inte hjälper och du börjar få finnar eller torr hud, gå ut i köket hämnta ett ägg och knäck det mot en kant, ta bort ägggulan.och lägg äggvitan i en skål ,den kommer vara helt slajmig men bliinte rädd.. det ska se ut så,så sätter du upp håret så att du inte får ägg i det, så börjar du lägga i det i ansiktet, och låter det sitta där i 20-30 min.. då har den börjat stelna jag lovar det kommer kittlas, och du kommer lukta lite, därför föredrar jag et dusch precis efter. skölj av det med kallt vatten,och hoppa in i en varm dusch , how lovely?

man får verkligen en babyrumpa hud. hihi och vem vill inte vara len i ansiktet ;)
+ att det bekämpar finnar och torr hud,JAG ÄR SUPERNÖJD :D!

(det var emmelie nygaard som gav mig tipset,jag kommer inte ihåg hennes blogg..men den kommer)
 

jag ska ta bort äggen om 20 min :)

Kommentarer
Postat av: mikaela - ungmamma till Nova

fin blogg du har.



*om du gillar min blogg,följ mig gärna på Bloglovin :)*

2009-12-04 @ 12:07:54
URL: http://jagochmindotternova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0