lyssnar på GAMMAL musik ;)

kom precis hem från stan har varit på nån slags sak där man testar på olika saker, haha de va nån affär svårt att förklara, men var där med amanda och hennes mamma, vi åkte in dit direkt efter konfan.
hittade precis en GAMMAL mp3(eller heter de så om man kan ha bilder med?) , haha det var massa bilder och ljudklipp och musik , som jag typ lyssnade på 2006-2007 haha:)

här kommer några bilder, på dagar jag aldrig glömmer !

sommaren 2008 , saga&jag

sommaren 2008 , åh fyfan va du är saknad matilda..
saga&jag, våren 2007
 
JAG , sommaren 2008 , ville egentligen ha en bild med julia oxå .. men tror nt ja får


okej nu ska ja inte plåga er med gamla bilder mer, haha puss!
/anna

Kommentarer
Postat av: Anonym

SEXIIIIIT

2009-12-09 @ 22:26:28
URL: http://miindzor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0