malin nyberg(L)

hallåå allihopa, sjuk sjuk sjuk.. och det suger jag orkar verkligen inte vara det mer :/
men som tur är så är malin oxå sjuk så man har någon som man kan snacka med, eller
ja det är ju inte tur att hon ärsjuk.. hon har de säkert lika dåligt som jag så.. KRYA ÄLSKLING!
har hjälpt henne att fixa hennes blogg. haha först sa hon att jag bara skulle lägga dit en header
och självklart, .. sen va de sak efter sak sim jag skulle fixa -_-' men den blev askalas! :D
haha allt för dig gmn, här kommer en bild från i sommras,.. och nej det är inte den hon har som header.
tycker bara att den är så himla härlig, + att jag saknar dagen något enormt mkt, mindose!
kolla in hennes blogg tycker jag? -klicka här-



/anna

Kommentarer
Postat av: malin

ANNAWICKELLBABY! (L)

saknar dig som fasiken din roompa!

&jag är bäst och kommer reklamera er ofta (h)

kommer aldrig glömma allt vi gått igenom.

ts klarar vi allt, youknow!

älskardig mest, du är absolut BÄST :*

2009-12-03 @ 11:57:30
URL: http://malinnybergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0