öööh?


fråga:
Postat av: uhm?

haha vadå nästan inget smink?, du ser fan översminkad ut, man ser ju streck från det så kallade solpudret, hostfoundation. KAJAL RIGHT?
svar:
tro vad ni vill ,
men det är väll ljuset som gör att det ser ut som om jag har fondation,för det har jag faktiskt inte
kan vara det att mitt solpuder ärlite förmörkt för min hudfärg
och inte kajal heller för den delen eftersom min mascara inte är den bästa så kommer det under ögonen och det tar ja bort med en tips så då ser det ut som om jag har kajal ,menmen?


Kommentarer
Postat av: linn

haha detdär med kajal har du snott från mig, haha elr så hade jag de först, du kanske med har börjat med det?

haha & det ser verkligen ut som du har normalt smink på bilden , men de kan vara ljuset så kanske den "uhm?" med tyckte men inte visste det. haha fast ah jag vene

puss(L)

2009-12-16 @ 15:49:28
URL: http://linnskoglunds.blogg.se/
Postat av: hannapanna! :D:D

hahaha omg, hur orkar folk!

du är sötast anna, med eller utan smink.

puss på det (y'<3

2009-12-18 @ 20:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0