sjuk idag igen ,de suger!

asså kolla på henne?! (emma)
hon är finast ju.

nu sitter jag här igen sjuuuuuuuuk, och jag hatar verkligen det!
nu orkar jag verkligen inte mer, VILL BKI FRISK!
ska bara vila i helgen, om jag kan ;)
måste köpa julklappar, osså skulle vi på en föreställning pålördagen osen en till på söndagen
men ändån det blir bäst, och jag får försöka ta det lugnt, för jag orkar verkligen inte vara sjuk mer
men febern har sjunkit iaf, innan var det 39 men nu vet jag inte riktigt.
ska snart skriva lucka 4, .. jag vet att ni är nyfikna ;)
hm det passar nog rätt bra att sätta det på en fredag för man måste duscha innan,och man kanske luktar lite ;o
haha men skit samma , det hjälper ju iaf.
nu ska jag skriva lucka 4 , hörs snart.
puss /anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0