sjuk :/

känner mig rätt dålig på att blogga jämfört med emma,men men det kommer..
vaknade av att jag hade sjukt ont i armen, kunde inte röra den
osså tog jag febern och gissa.. men självklart har jag feber 39grader , yipiieee
så jag stannar hemma idag så jag kan bli lite frisk.
tänkte lägga ut en bild från när jag och sebastian webbade men jag såg för hemsk ut hihi
kommer kanske en lite senare, vad gör man när man är sjuk?
det är så himla segt asså.
nu ska jag sova lite , eller så bloggar jag mer om en stund ,

bild från i skolan fredas förra veckan , ni är så otroligt bra!
kajsa,linn,jag&emma.
ingen hårförlängning på bilden ,sjukt stolt att jag gick utan den till skolan och allt!
/annnaa


Kommentarer
Postat av: linn

hahaha anna du skulle ta den andra där kajsa med syntes :O<3

2009-12-01 @ 16:52:34
URL: http://linnskoglunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0