skolannn!


hallooooooo.
just nu görjag verkligen INGENTING kom precis hem från skolan och tror ja ska sätta mig och kolla på andra avenyn och..ja de vanliga :) skolan var rätt kul faktiskt, inte så mycket jobb mer typ avslutning eftersom att det är sista skoldagen idag. sen imon kommer man bara till skolan osså går alla klasser upp till gympa salen och kollar på 9orna när dem dansar,det är som en tradition alla klasser har en egen dans och gör något specciellt.
det är sjukt kul,+att det är typ tävlingar mellan 9orna och lärare haha :) och efter det går man till sina klassrum och får sina betyg,fikar,och säger hejdå m.m !
nu ska jag sätta mig och göra so läxan.
hihi glömde bort den så det blir nog andra avenyn lite senare.
jag bloggar igen om en stund, puss!
/anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0