släktfest(Y..

HAHAHAHHAHAHAHAHA JAG GARVAR IHJÄL MIG :o
kolla emma och sandras inläg uinder.
hihi någon har dålig humor asssåååå (A)'
(och ja menar den som komenterade)



nu har jag kommit hem från malmöö..
eller ja det va ju ett tag sen (Y)
men ja kan berätta lite om dagen
vaknade kl 9 och fixade mig sen åkte vi klockan 11
och va i sansbro klockan typ.. 2 :)
och då typ åt alla och sånt och hade paketlek ..
orkar nt förklara vad det är men det är sjukt kul.
så hade vi trevligt HAHAHA!
osså fotade jag och olle lite, (min yngsta kusin)
sen fotade ja och ellen.och pysslade lite och gjorde armband
till varandra jaow, sen hände de massa annat kul oxå
men det är nog roligare att se lite bilder än att läsa, hihi puss.
+ att ja träffade amanda lite nu på kvällen
hihi här kommer det nååågra bilder från idag..
/anna
   

                                                                 OLLE OCH ANNA!

     här skulle vi se lite tuffa ut                     r000mpaaa                                     förvånade

              GANGSTERS!                                 sura hihi.                        och en galen bild på söta olle!
                                         

                                                                 ANNA OCH ELLEN!

    småtttuffa sådär:)           räcka ut tungan poosen som ellen kallar den         ellens juldekorationer!

ellen & kusinbarnet meja :)                             puss!                så avslutar vi med en bild på mig från idag!





/ANNA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0