stan&teater'

förlåt för dålig uppdatering, jag börjar äntligen att bli frisk ,
lite förkyld bara och ont i huvudet. idag var det bara massa mys
jag och hugo stack ner till stan och köpte lite julklappar ,
fattar inte att det har börjat bli så svårt att hitta , + att allt är så dyrt nu för tiden :/
men vi hittade massa, sen kl 4 gick vi till hipp en dansteater , med pappa och evalena
det va mys, den va lite smått seg och kanske inte gjird för dem i vår ålder ,  men den var bra (Y)
jag köpte en liten julklapp till mig med (Y) , den kommer nog upp i inlägget över.
ha det bäääääääst , puss!
börjat ha luggen så som på bilden, (förlåt man kanske inte ser så väl)som en inbakad fläta fast enklare , man tar en hårslinga och snurrar ett varv sen tar man in nästa hårslinga och snurrar ett avrv sen nästa och nästa.. så håller på man på så beroende på hur lång man vill ha , det är völdigt skönt att sätta upp luggen lite då och då , puss!



saknar er i växjö!

/annnaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0