vart tog emma vägen?

haha, varit lite borta ett tag nu.. men har mina anledningar:
* tre prov till nästa vecka
* blivit helt fast på nytt i boken
om jag kunde drömma
* haft solosång
* extrajobbat på pappas jobb med louise för att samla ihop pengar
* slutat sent (halv fyra)

jag och louise fick ihop 160 kronor på en och en halv timme för ingenting, satt bara och snackade en massa! :D nu har vi 570 kronor till våran spar-sak.. hm, vad är det vi håller på med egetnligen?! jadu, det får du reda på senare. nu ska jag läsa & plugga, så ni får ha det super sålänge! förresten, shit vad jag saknar sommaren.. :( nu känner man sig bara extraful, tråkig & äcklig. varför känns allt alltid bättre på sommaren?

haha bilden är så söt :D miss u !
/ emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0