about me, anna!

hallå allihopa, första ensama inlägget från mig, anna då.kommer inte blogga någonting på min andra bloggen, och det kommer inte emma heller så det kommer bli dubbelt så mkt uppdatering på denna bloggen. och det gillar vi (Y). hm.. jag kan ju börja att skriva lite om mig.
jag heter då anna, och som vi skrev i inlägget under, att vi skulle blogga från olika städer.. jag bor då i växjö ;) eller ja jag bor lite utanför växjö men vi räknar det som växjö tycker jag. där bor jag med min mamma och med min pappa bor jag i malmö. jag har 4 bröder ensam med dem, iih nu ska bara veta hur det är att vara ensam bland 4 killar:o haha men jag har stått ut ;) på fritiden,..hm vad gör jag då, är med kompisar och massa annat kul, och till våren börjar jag dansa, vet inte riktigt vad för dans men men. favorit musik?, hihi ingen specciel har massa, kommer inte blogga så jätte mycket från malmö erftersom att jag bara är där ungefär 2 helger i månaden om inte mindre,men några inlägg därifrån kommer de komma. &jag jag har världens mest underbara pojkvän,sebastian! så det kommer komma inlägg där han är med i oxå. hm vet inte rikgtigt vad jag ska skriva, men ni kommer få reda på mer i alla andra inlägg som jag lägger upp. och om ni är intresserade om hur jag bloggar osv så kan ni ju kolla den andra bloggen (men ni vet att de inte kommer upp mer inlägg där) ni får ha det bäst tills vi hörs igen ;) puss.

den ända bilden emma hade på sin data, så det får bli den. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0