borta bra men hemma bäst!

hallå sötnosar! nu sitter jag här hemma, längtat hem faktiskt till mitt rum ;) men jag saknar kalmar och emma..redan :/ helgen var sjukt kul,och den måste verkligen göras om.
när jag kom till växjö,träffade jag johanna osså gick vi och lämnade min väska hos fannie för den va sjukt jobbig att gå runt och släpa på , tack fanniepuff! så stack vi in till julmarknaden.& mötte vi sebastian älskling på donken, så gick vi på stan med han sen träffade man lite folk och snackade med dem, osså gick vi runt och försökte hitta någonstans att sätta oss (a) hihi så vi gick in i ett solarium , varmt ;) osså träffade man linn&matilda hedvall en stund,så skulle johanna ta en fika hihi , så sa vi hejdå till älsklingen osså köpte hon sin fika haha, jag var P A N K , de känns förjävligt.men iaf sen hade jag och johanna det skit mys hela kvällen,, tills mamma kom och hämtade mig !
så nu sitter jag här nyduschad och klar , we love it!
dagen var absolut bäääääääst!

kärlek stavas , s-e-b-a-s-t-i-a-n!

/anna

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Läskigt med solarium! :S

2009-11-30 @ 15:17:15
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0