emmas önskelista

 DIGITALKAMERA - en såndär canon ixus 870 is, sandra har en sån och den är sjukt bra! behöver en digitalkamera, man orkar ju inte ta med systemkameran överallt liksom.
 SVART NAGELLACK - något som håller länge och är bra! svart passar ju till allt, helt klart favoritfärgen på naglarna, både i sommar vinter höst och vår.
 ÖGONFRANSBÖJARE - behöver en.. blir inte bra utan det :)
 DUST IT - bästa produkten till hår! min är slut, så jag behöver en ny.. klarar mig inte utan, tack tack till den som uppfann det!
 HÅL I NAVLEN - velat ha hur länge som helst :o hoppas jag får de!

så långt har jag kommit än så länge, inte så långt men.. några fler förslag? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0