gris sprutan!:o

heii.   sitter här och försöker skriva så gott det går.. jag kom till skolan som vanligt idag och hade 2 lektioner, sen sa våra handledare att vi skulle ta 'grissprutan'( haha ni får inte mobba namnet men jag gillare,svininfluensanvaccinet) endel i min klass fick skit ont av den, och endel kände ingenting. jag var skit nervös för om det skulle göra ont osf.. men det kändes iiiiiingenting när jag tog den men10 min efter började de dunka och göra ont i amren, sen efter ungefär en halvtimme så kunde jag inte röra den , så nu är jag halvt lam i den.den går verkligen inte att lyfta mer än ungefär 10 cm :s helt sjukt. osså fick jag sjukt ont i huvudet efter.. så får se om jag blir sjuk av den eller om jag slipper de.
det var ju 130 på tc (teleborgcentrum) som var sjuka förra veckan. och undrar då hur det blir denna när både 7an och 8an får den. hm vi får väll se ;) men är iaf glad att jag tog den!

skulle ha följt med amanda in till stan , men orkade inte :/ + att jag är pank får mina pengar snart hoppas jag!
nu ska jag gå ut o köket och fixa lite chokladmjölk sen sätta mig och kollar på lite bloggar , trevlans hahaha ;)


hihi förlåt för att bilden är på sne, hinner inte ändra den nu!
men bilden är från när jag var i kalmar förra gången, skolgårdensdag ,
OCH DET VAR LÄNGE SEN :(     mwiiiep ;)
SAKNAR SAKNAR SAKNAR!

/anna

Kommentarer
Postat av: ellen (:

sötnosarrrrrr

2009-12-01 @ 10:49:03
URL: http://ellenochfelicia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0