dränkta med vatten

detta va typ i måndags.. haha :)
vi skulle bara ut och sola oss lite så kommer det nårra från nian
med vattenflaskor och börjar hälla på oss jag hinner in me linn tog ett annat
håll så hon fick mer på sig, sen skulle vi ut igen för att hämta nåt eller
ah jag vet inte , men iaf.. så stog linn vid dörren oså kom det tre killar
igen och en av dem sprang efter mig och hällde en hel sån stor petflaksa
full med vatten, RAKT ÖVER MIG! men som tur va så hann linn in , men ah då
va ju jag skit blöt , så skulle jag springa in för att inte bli blötare, så kommer
de andra två killarna och häller deras flaskor med vatten raaaaaaaaakt över mig
så då va jag med helt jjävla blöt! haha men ah det va ju bara på skoj
men iaf,  här kommer tre videos från dagen

denna videon va efter att linn hade fått mest på sig , ja.. det va när vi
va ute igen andra gången innan jag hade blivit skit blöt

denna va efter att båda va skit blöta, haha & ja.. jag snackar typ hela tiden

& detta va på morgonen när vi va helt torra, när vi satt och solade , flummiga!



/ANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0