ett måste i garderoben!

ska gå ner till stan imon och köpa en  t-shirt (Y)

så jag kan fixa min alldeles egna , har testat med en här hemma fast det va helt fel färg så ja .. :)




1.


Du börjar med att köpa en simpel T-shirt i den färg du känner för. Jag tror H&M blir bra och billigt för olika typer av expriment. Såg i butik att det fanns t-shirts för 49,50kr. Så man kan köra på en sån och gärna i en lös modell!







2.


Du tar sedan på dig tröjan för att lätt kunna markera där du vill att den ska sluta så du sen kan klippa den lätt.



3.



Nu är du klar! Om du vill ha ett lite mer "perfekt" resultat så kan du sy in kanten lite snyggt, men jag vill gärna ha den lite slarvig :) Det är inte svårare än så!


LYCKA TILL :D


lite tips på hur den kan se ut till slut :)




ska leta lite här hemma efter gamla tshirts som jag
kan klippa och hålla på med.
det kommer att bli sjukt skönt med en sånhär i sommar
som man bara kan slänga på sig över bikinin
eller över en klänning eller liknande ! :d
ME LIKE!


/ANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0