fan fan fan !!

jag klippte ju mig i helgen
och det blev alltför kort :(
jag hatar det..
jag vill ha  mitt långa hår tillbaka
ja ioförsäg är det inte mkt kortare 5cm
men ändp det blir så mkt skillnad + att
hon klippte sne lugg , och de kortaste
i luggen är ungefär ovanför ögonbrynet :o
och nej!! det ville jag inte ha..
så nu är det bara att vänta tills de växer ut
jag som skulle spara luggen så den blev som de
andra håret, hejdå till det säger jag bara
aja nu är det bara att vänta , fan oxå
tyvär så får ni inte se bild på det , inte nu iaf
här kommer en biuld på mig och linn i måndags..



/anna

Kommentarer
Postat av: oliviathebest

grymt söta ni är tillsammans, nästan som systrar :)

jätte fin blogg med :D

2010-04-17 @ 20:55:44
URL: http://oliviaahhhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0