favoriter

skjortan- nope, jag har inte tröttnat och frågan är om jag någonsin kommer att göra det? sjukt snyggt, sjukt skönt, sjukt bra! & för min del ska det va antingen en rutig eller en jeansskjorta, och självklart vara over-size.

krustången - om man krusar hela håret blir det ju mycket tjockare (som ni vet), men flera fördelar är att man behöver inte fixa med det alls under dagen för man får automatiskt volym, och det håller sig i flera dagar. super! jag får panik om jag inte krusat håret, det är sååå fult då. hehe.
ringar - det är supersnyggt med en massa ringar, verkligen! stora och silvriga, mums filibabba. och nu pratar vi inte om en ring, det ska vara flera stycken!
ljusa jeansleggings - superfint nu till våren speciellt, att antingen matcha med en rutig skjorta (som den ovan) eller med någon cool tischa. det beror på humöret!

blommigt - på allt möjligt faktiskt.. klänningar, kjolar, shorts, solglasögon, tröjor..
"nörd"-solglasögon - det är ju vår och då är det dags att köpa brillor! jag har likadana som dom på bilden, fast med silvriga 'pluttar'. ;) fast det är riktigt snyggt att ha en annan färg inuti glasögonen också, i want!
/ emma

Kommentarer
Postat av: sofia

vart kommer skjortan ifrån? Emma, du har jätte fin klädstil!

2010-04-25 @ 13:59:45
URL: http://allstriins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0