födelsedagsfirande med louise

tack alla som gjorde min födelsedag toppen!
var ju med louise hela dagen och hon sov också här. :D vi gick bland annat på stan och tog en fika, hoppade studsmatta, kollade på new moon (som jag fick på morgonen, har typ inte kunnat väntaju ;ooo ) och snackade en massa strunt. åh vad jag älskar den flickan! spelade en låt jag skrivit till henne också, hon har nog lagt ut den på sin blogg så om ni vill se får ni klicka här, för jag vågar inte lägga ut den här hehe. :)

idag har jag också varit med louise, och jag och hugo kollade nyss klart på new moon. godnatt pussar!
bästa presenten från mammis & co. var självklart min rosa gitarr (y) visar mer senare.


d u   ä r   h e l t   u n d e r b a r
/ emma

Kommentarer
Postat av: louiiise

du är underbar !

2010-04-11 @ 10:51:30
URL: http://louiseisaczon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0