i can feel the magic

vad får du hopp av? när får du dom där rysningarna, när man verkligen känner för något? kanske är det av någon annans människas närvaro, kanske när du kollar på din favortfilm.. saker som kan ge dig alla sorters känslor, som väcker minnen eller ger dig ideér om framtiden. som kan få leéndet att visa sig, eller tårarna rulla ner för kinden. den där magiska känslan, då du verkligen känner dig levande? du förstår att du har gjort ett misstag, eller så blir du inspirerad, du kanske till och med gör något åt det. jag vet inte vad du tänker på just nu, men jag vet att utan detta hade jag inte varit den jag var idag..

m u s i c ♥


/ emma

Kommentarer
Postat av: Sara

fin blogg :) besök gärna min blogg :) kram

2010-04-29 @ 15:40:26
URL: http://ensara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0