innan jag ska sova..

så smörjer jag alltid in mig med en massa krämer och så, här är några:
1. en superbra 'hand'-kräm som egentligen är till för spruckna hälar, men jag lovar att den gör under för dina händer! skitbra verkligen, man får baby-händer över en natt!
2. denna tar jag i hår-topparna varje kväll och den gör så att håret inte ska bli lika slitet. den är som en hårinpackning som man inte ska skölja ut.
3. en ögonkräm som gör så att ögonen ser piggare ut och minskar mörka ringar.
4. indomin till läpparna. hatar att ha torris-läppar. på dagen använder jag försvarets hudsalva för att slippa gå runt med vita läppar!
5. vaselin till ögonfransarna. det sägs att dom växer fortare men det tror jag inte på, men att dom blir starkare och finare tror jag faktiskt! :D
6. favorit-ansiktkrämen, för ung hy. luktar frächt och är superb!
7. en salva för torr hud, använder den på armar och ben.
sen använder jag även klorhexidin till finnar och dove's b.u.s nästan varje kväll.
tycker det är såååå kul med sånt här! :D märks det?
/ emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0