(L)

va på stan och köpte mobil idag det blev en W995 sonyericsson
den äääger !! :) är sjukt nöjd med den ,  suuttit och hållt på med den
sen vi köpte den ,fast ah det brukar man ju göra med nya mobiler
sen kl typ 1 bestämde vi oss för at åka ut till bokskogen
och där gick vi e lång runda och tog kort och fikade ,
pappa evalena hugo zack och jag, så det blev mys
sen nu ikväll har pappa och jag varit på någon påsk mässa i kyrkan
eftersom att man måste de för jag konfimeras och då måste
man gå på ett visst antal sånna :)
nu ska jag ta något att dricka , hare gytt

här har vi min älskkling ! (L)
bra kamera 8.1
mkt minne
bra musikmobil
ah och massa mer :)

/anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0