(L)

ligger/sitter här i sängen med älsklingen
bästa helgen på länge , igår bah myste vi och massa
somnade typ klockan 10 :O!! jag vet inte va de va med
mig men ja va lite trött.. förlåt sebastiiiiiiiiian som fick stå ut
med det (AA) men de va mys iaf.
idag vaknade vi typ kl 9 och jag gick och klippte mig medans
sebbe väntade sen gick vi ner på stan , soooliiiigt! we like (H)
jag köpte lösögonfransoar som ja ska ha på konfirmationen ,
och 'plattspray' de kan behövas :)
sen typ nyss kom vi hem, vart på teater
hih m den handlade om 6bögar.. hm intresant ;)
nämen den va faktiskt sjukt kul :D!
nu ska vi typ .. ja jag vet inte men nåt hittar vi väll på ?
'ikväll blir det .. lördaaags mys, hoppas inte föräldrarna stör' hehe ;)

/ ANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0