svar på komentar!

:o om när jag piercade navlen! SKIT DÅLIG KVALITÉ !!:
var det en tjej eller kille som piercade dig? Vart gjorde du det nån stans`?
Gjorde det inte ont!? :o



svar: det var en tjej som piercade mig , liz heter hon och det är en piercingstudio
i malmö jag kommer inte riktigt ihåg vad den heter, vill ni gärna veta så tar jag
reda på det såklart. jag tycler knappt att det gjorde ont faktikst..
hon frågade om hon skulle säga till innan eller bara köra på , jag sa självklart
kör på .. för då behöver man nt veta när hon gör det , så ah
det gjorde bara ont i 2-3 sekunder kanske och då gjorde de knapt ont..
de är som att nypa sig i navlen , nt de hårdaste man kan men ja :)
så mitt svar på det : nä det gjorde inte så ont !

/anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0