up and down

mitt humör svänger så otroligt mycket när jag är sjuk. är det så med er med? ena stunden har jag magkramp för jag oroar mig för saker, andra stunden är jag så sjukt sur så jag blir irriterad på allt och alla. tur för er att jag är väldigt glad just nu då. ;)
ska snart kolla på top model och måla naglarna. haft världens snyggaste mint-gröna färg i ungefär en vecka men det hade blivit sådär fult nu så jag skulle måla om. men det höll sig faktiskt riktigt bra, mitt brukar bara hålla i typ tre dagar innan det börjar bli fult.;) vilka är era favoritfärger på naglarna just nu?

efter top model blir det älskade hollywoodfruarna (mariiiiaaaaaaaa♥ hahaha, dom andra gillar vi inte!) och sen blir det lite plugg. blir troligtvis skolan imorgon om jag känner mig bra på morgonen.
favorittröjan - bikbok
jeansshorts - monki
prickiga leggings - bikbok
armband - lindex, gina t & kappahl
ringar - ?
STRUMPOR - SECOND HAND (Y) , hahah eller inte.
( gammal outfit, ville bara inte ha ett bildlöst inlägg ;)
/ emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0