du och jag!

när man tappar kontakten med någon man älskar , någon man tillbringat dem mest lyckliga och underbara stunder med,när man förlorar den personen känns det som om man förlorar den bättre delen av sig själv.
du gjorde mig hel tjejen.du är som den systern jag aldrig fick. jag älskar dig med hela mitt hjärta och det hoppas jag verkligen att du förstår!
när människor förändras. åt två helt olika håll får helt olika vänskapskretser. då ändras inte bara det..
utan bandet mellan dem två som var så starka. bandet mellan dem ändras.. vi har ett band som inte kan gå av,det kan verkligen inte det. hur mycket vi än drar och sliter. för att vi behöver komma ifrån varandra eller för att vi tror att det är menat att det ska vara så. så går bandet aldrig av , de ska va vi!och så har det varit i snart 12 år. det har gått upp och ner men det har alltid funnitsdär, den lågan mellan oss som aldrig kommer att brinna ut, hur mcyket regn,storm och åska det kommer att komma och har varit. så har vi alltid hittat tillbaka till varandra.du är hon som jag har upplevt dem allra underbaraste stunderna med, hon som har varit som den storasyster jag aldrig fick, även fast jag äräldre så har du alltid varit den bättre halvan. hon som jag har sett upp till i de flesta lägerna,det finns gånger det har varit i dålig väg.men oftast inte, du är hon som får mig att le när jag egentligen inte orkar någonting. det har alltid varit så. hon jag kunnat gå till när jag haft något att snacka om ,det kan vara allt från stora problem till att jag tappat bort en nalle.. du lyssnade alltid. och du gör det fortfarande! det går inte sära på oss.. försök.. gör det! det kommer inte att gå. du , gumman det är du som är äkta vänskap, du ger mig tilliten som jag behöver glädjen och hoppet som måste finnas där för att man ska kunna gå igenom dagen. du ger mig dem små sakerna i livet,, som bara specciella människor kanvi har glidit isär från varandra .. och det svider. jag vet att jag har gjort fel jag med det har vi båda.men det är sånt som , som man .. som bara händer. ingen av oss har tänkt på varandra. vi har tagit varandra för givet , att vi kan göra vad som hellst, behandla varandra som skit men ändå att den andre finns där. ibland får man nog. jag vet att vi kommer att fixa detta,och det vet du med? vi vet det!för det är ju vi, andy och ellie! oss kan man inte sära på.

jag vet att det blev en väldigt krånglig text ,men hoppas att du fattar den !

du är min kärlek
jag äälskar dig(L)

/ANNA


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vinnaren av min tävling där man fick välja ett valfritt plagg har blivit utsedd nu. Gå in och kolla om det var du som vann! :D

2010-08-09 @ 18:22:01
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0