förlåt

förlåt förlåt förlåt
för dålig bloggning men efter muffinsen så kolladejag på tv sen typ åt och myste
sen gick ja och la mig. och då blev dit ingen blogging den dagen .. sorry :(
sen dagen efter skulle sebbes mormor ha en släktfest typ
med 70pers eller va de va , massa röjj haha
oså skullle ja typ va därkl 2 hos sebbe då och vi skulle
åka dit tillsammans, men som vanligt så försover man sig och vaknade klockan 1
så då fick jag väldigt bråttom. och hann inte blogga då heller

men det va verkligen skiiiit kul där iaf !
haha specciellt när dem vuxna blev fulla haha alltid lika kul ju
sen sov vi där ute.och kl 3 idag åkte vi till sebbe sen hämtade mamma mig hos han
så jag kom typ precis hem ..:/ så ah !
det kommer väll bilder från det oså , eller inte från festen för jag hade inte kameran medmig

/anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0