huh?

Anonym om jag har tråkigt ..:
vadå ingen mascara ,as mycket ju och sen har du puder det ser manpå läpparna asså anna du är ju över sminkad?



svar; HAHA? ursäkta men jag har bara lite fondation och inget puder?
det är faktiskt fondation som kommit på läpparna , men okej?
och mascara? haha har du sett mig med mascara?
på den bilden har jag bara typ2 drag uppe och två nere..
men men du får ja ha din egna åsikt , eller?
tycker de va lite patetiskt bara, för översminkad är jag verkligen inte!




du kanske tycker detta är att ta i , mmen jag vill bara ha min åsikt sagt.

/anna

Kommentarer
Postat av: Elin

Moget att våga stå för sin åsikt också!

Verkligen.



Anna du är finast! Svartsjuk :(



/Elin (L)

2010-02-08 @ 20:52:22
URL: http://trollungeen.devote.se
Postat av: Jennyy

jävla cp barn som säger att du är översminkad?

orka avundsjuka människor som försöker trycka ner andra? Hahaha bry dig inte Anna, för du har helt rätt! Du är sjukt söt så som du är & du är verkligen inte översminkad ;o (L)

2010-02-09 @ 07:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0