min dröm ;O

jag drömde en sjukt konstig dröm inatt :o
drömde om att jag och hugo och adam skulle åka tåg
så skulle jag gå och hämta något
när ja plötsligt hörde att de va några som skrek på tåget ;terrorister
dem kom till vår vagn, jag stog gömd bakom toadörren
dem stog och hotade han som körde och jag stog en meter bakom
jag va sjukt rädd. jag bestämde mig för att sätta mig, jag andades djupt
och sprang och satte mig hos en kines(HHAHA) som satt och kramade en
gråtande tant, först sate jag mig och kramade kinesen, sen hörde jag att tanten
pratade med någon och grät så jag kramade henne med
alla på tåget hade panik..
tills jag hörde tanten sjunga 'its rainin men halleluja its rainin men'
så började jag med sjunga , och till slut sjöng alla på tåget
sen kom han fram och hotade mig med pistolen
att om ja nt slutade sjunga skulle han skjuta, ..jag fortsatte
sen vaknade jag, och den drömmen va slut





en sjukt konstig dröm , men ja va rädd hahaah
btw,nt så kul för er och veta förlåt

/anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0