mysis kväll

hejhej på er alla söta :) nu sitter jag med ansiktsmask och hårinpackning, men har typ gjort det i tre kvart nu så ska tvätta bort det snart. ska kolla på melodifestivalen med daddy och ellen sen, undra vilka som är med idag? och efter det ska jag och ellen lägga oss i hennes bäddsoffa och spela massa tv-spel, sen ska vi sova där! :D roligt! näe nu ska jag gå ner och inte sitta och hänga i min lilla håla. puss på er och ha en bra lördagskväll!


så typiskt mig att räcka ut tungen på alla bilder, haha ..
/ emma


Kommentarer
Postat av: Anonym

a för den ser ut som en tomat :P

2010-02-20 @ 22:46:07
Postat av: «PinkieLaady

Är du less på vintern? =)

2010-02-21 @ 02:10:40
URL: http://pinkielaady.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0