slapp / dans

hellu! nu ska jag snart till dansen, hiphop idag. det ska bli kul :) idag har jag bara slappat, kollat ghost whisper och one tree hill♥ , jag har blivit helt kär i det programmet. ni som såg idag förstår varför jag bölade som en bebis. (a) aja, snart kommer säsong 2 till min brevlåda och då ska jag kolla en evighet på det. slänger in en video för har ingen bild idag, men puss så länge!

synd att jag upptäckt detta programmet så sent btw ;o aja, har ju allt framför mig.
( för er som vill kolla går det varje vardag på femman kl 15.40 )
/ emma

Kommentarer
Postat av: Trinidaz

Jag älskar Ghost Whisperer , men ibland blir man så rädd så man inte vågar se :/

2010-02-02 @ 19:01:14
URL: http://trinidaz.blogg.se/
Postat av: lukes

Anmäl er nu till veckans blogg. Tio stycken finalister väljs ut och mellan dem får man rösta sen. Man kan anmäla sig flera gånger för jag slumpar ut tio stycken.

2010-02-02 @ 20:23:53
URL: http://nattstad.se/lukes

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0