12.40 ;vaknade precis

käns som om jag har sovit bort hela dagen.
hihi jag somnade klockan 12 igår väldigt tidigt för att vara mig
oså vaknade jag kl 12 typ så jag ahr sovit i 12 timmar
fast det kan jag nog behöva, eftersom att jag har sovit över med
emma i 3 nätter sen sebastian en natt och åkt skidor oså
så det blev lixom inte mycket sömn.
jag vet inte rikgtigt vad som händer idag
men ska träffa amanda en stund snart, sitter och väntar på att hon ska
smsa och säga att hon har vaknat, så ja vet att hon lever hihi :)
nu ska jag .. äta frukost :)

hahahahahahhahahahah till video inlägget emma la ut om när jag skulle fixa
täcket xd haha men det funkade falktiskt .. till slut
efter många försök och allt hihi :)

puss/ anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0