anna.

2 månader med älsklingen om 1 timme och 50 min (A)
älskar dig mer och mer för varje dag som går.
du är allt allt allt för mig sebastian!
jag vet seriöst inte avd jag skulle gjort utan dig i mitt liv
har jag han har jag allt(L)

imon blir världens bästa, ska till stan med amanda och sebastian !
så det kommer förmodligen bilder på det, senare!
jag ahr lite bilder från igår på mobilen
som jag lägger över när jag har tid och lust
det är väldigt mycket läxom och sånt just nu :/
men men jag ska försöka!

älskar era komentarer och att ni kollar bloggarn (Y)'
keep going

/anna

Kommentarer
Postat av: linnea

hur kommer det sig att ni har er 2 månaders dag den 12e när ni hade det den 10e förra gången? borde det inte vara den 10e igen?

svara gärna i ett inlägg:)

2010-01-14 @ 17:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0