chokladbollar och fläckar.

jaaa? rubriken säger väll ganska mycket?
råkade spilla choklad på hugos tröja, & nu har han damp på mig..
men jag ska försöka göra han glad igen (tcc tcc)
konfa
idag då det va nice :) vi åt och typ tränade till en teater, vägen hem.. -_-
följde med amanda när hon skulle sola, och nu sitter vi och äter chokladbollar.
ska snart ta ett stort glas med apelsin juice :o ni vet hur mkt jag älskar det.
vet nt vad jag ska skriva.
bloggar mer sen sötnosar!

emmaaaaa, du får börja blogga mer igen , bloggen klarar sig nt utan båda ':(


HAHAHAHHAHAHA.. favorit i repris.. emma jag saknar det :(

/anna

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Emmmmmmmmaaa! Blogga mera! :(

2010-01-13 @ 21:54:11
URL: http://mesheandus.blogg.se/
Postat av: martina

fin blogg!

besök min blogg och kommentera gärna :)

2010-01-13 @ 22:22:17
URL: http://lifebymartina.blogg.se/
Postat av: maja

va har du på ansiktet? :) ;P

2010-01-14 @ 09:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0