ffföörlåååååååt

förlåt förlåt förlåt för dålig uppdatering :/
men i torsdags bloggade jag inte mer för jag va trött, sen fick jag sjukt bråttom på morgonen och hann inte att blogga för det var ju frilufsdag, hhi det va seriöst bäst, fast ja ni läste ju linns inlägg om hur de va , haha det va PISS kallt, men kul (Y) vi slutade klockan 11 typ och då stack jag till skolan och träffade min bög adam, haha och ah de va mys, +att ja va med fellleee, amanda och jag skulle ju till öjaby och träffa sebastian så adam frågade om han fick följa med och de fick han såklart (a'
så då stack vi dit,och ja.. där hände det massa mys :)

sen stack vi ner till staan,sen hem till sebbe och ja hade de möjs.
kl typ 7 bestämde vi oss att vi skulle hem (A) jag,amanda och sebbe tog bussen till ingelstad och adam stannade kvar, den bögen. justeee han har piercat ögonbrynet , fett nice adam (H)

så sov sebastian här och det va bäst bäst bäst bäst bäst bäst x1000

han stack precis hem , oh det är T-O-M-T här :''(

ps. ska börja blogga mer, ja lovar
/annna



(tog samma inllägg som på den andra , hann inte skriva ett helt nytt)

Kommentarer
Postat av: linnea

vem är bögen adam? din kompis eller din bror?:D

2010-01-31 @ 13:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
rows="7">
Trackback
RSS 2.0